top of page

מדריך לבתים חכמים וכיצד הם יכולים לשפר את איכות החיים שלכם

מהו "בית חכם"

בית חכם הוא בית מגורים המצויד במכשירים המחוברים לאינטרנט וניתנים לשליטה מרחוק.

בית חכם הוא לא רק טכנולוגיה. זה על אורח חיים. מדובר בנוחות, בטיחות ונוחות עבור האנשים החיים בה.


היתרונות של מגורים בבית חכם ממצרכים ועד אבטחה ועוד..

בית חכם הוא בית המצויד בטכנולוגיה כדי להפוך אותו לנגיש, יעיל וידידותי יותר לסביבה.


בית חכם יכול לחסוך לך כסף על בחשבונות הבית שלך, מכיוון שהוא מנטר את צריכת האנרגיה בבית ועוזר לך לחסוך באנרגיה. הבית החכם מאפשר לך לשלוט בכל מכשירי החשמל בבית שלך מכל מקום בעולם, או ע"י פקודות קוליות בזמן שאתה נמצא בתוך הבית. אתה יכול אפילו להשתמש בו כדי לנעול או לפתוח דלתות, להדליק או לכבות אורות, לפתוח ולסגור את תריסי הבית או הוילונות, להפעיל חימום או קירור, לפי התנאים שיש בבית, הפעלת דוד חשמל (בוילר) אם היה יום מעונן או קר ואפילו לגרום למישהו להתקשר לעזרה אם אתה במצב חירום. ללא ספק אפשר לומר שהיתרונות של חיים בבית חכם הם אינסופיים ומשתדרגים משנה לשנה בפיתוח יישומים יעודיים לנושא. עיצוב פנים בבית חכם העתיד של עיצוב הבית החכם נראה מזהיר. אנו רואים עיצובים חדשים למתגים ומתגי מגע חשמליים, המאפשרים עיצוב מינימליסטי ומודרני לבית. העיצובים העתידניים הללו כבר החלו לצאת לשוק, ואנו מצפים לראות יותר מסוג זה של עיצוב בשנים הקרובות. עיצוב בית חכם הוא הוא למעשה בית שעבר שינוי כדי להיות יותר "אינטליגנטי" ומחובר. הטכנולוגיה בבית משמשת כדי להפוך את חייכם לקלים יותר, נוחים יותר ובטוחים יותר.


עלויות הבית החכם בתים חכמים הופכים פופולריים יותר, אבל העלויות עלולות להיות עצומות עבור חלק מהמקרים ביחוד עם הולכים על מערכת מושלמת שתיתן את המענה הרחב והמדויק ביותר לצרכים של הבית החכם.

מצד שני יש פתרונות זולים יותר להשגת מערכת בית חכם מבלי לשבור את הכיס. יש אפשרות לקנות היום מכשירי חשמל שמכילים בתוכם כבר את תכונת הבית החכם ומאפשרים שליטה ע"י אפליקציות יעודיות כמו google home, Alexa ועוד.. ישנה כמובן האפשרות לקנות שקעים חכמים ומתגים חכמים בעלות נמוכה של מספר עשרות שקלים במיוחד אם מזמינים אותם מאתרי מסחר מחו"ל. לסיכום אם התלבטתם אם להוסיף את הבית החכם למפרט העתידי של הבית שאתם מתכננים אז כמובן שהשאלה היא עלות מול תועלת וההשקעה המיידית אל מול החיסכון והונוחות לטווח הארוך. אני מאמינה שהעולם שלנו ובדגש על המרחב הבייתי ילכו ויתפתחו יותר ויותר לכיוון הזה דבר אשר יוסיף לשפר את איכות החיים שלנו.



bottom of page